Zdrowe maszerowanie do dźwięków reklamy

25 stycznia 2012, 10:53

Często słyszy się, że telewizja to złodziej czasu, który można by przeznaczyć na ćwiczenia czy kontakty z innymi ludźmi. Okazuje się, że w kwestii poprawy formy da się coś zrobić, wystarczy maszerować w miejscu po rozpoczęciu przerwy reklamowej (Medicine & Science in Sports & Exercise).



Reklamowa inwigilacja

2 lutego 2012, 19:09

Amerykańskie media pracują nad systemami, które pozwolą w czasie rzeczywistym dostosowywać reklamy do gustów użytkowników. Będzie to możliwe dzięki śledzeniu i analizie komentarzy w serwisach społecznościowych.


Kuriozalna dyskusja o DNT

10 października 2012, 13:47

Dyskusja na temat mechanizmu Do Not Track (DNT) przekroczyła granice absurdu. Przez długi czas toczyła się dość spokojnie, do czasu, aż Microsoft postanowił zaimplementować w Internet Explorerze domyślnie włączony DNT.


Superbutelka z superwiadomością

13 kwietnia 2013, 07:08

Solo to norweski napój pomarańczowy. Ponieważ, wg producenta, jest mało znany poza granicami kraju, postanowiono go zareklamować za pomocą największego pływającego w butelce listu. Po wielu godzinach pracy skonstruowano i zwodowano replikę opakowania, która waży 2,5 t i ma niemal 8 m długości. W środku umieszczono osobistą i, oczywiście, również bardzo dużą wiadomość do znalazcy.


Seks i reklama

22 lutego 2007, 12:26

Drogi reklamodawco, jeśli chcesz, by telewidz zapamiętał markę twoich towarów, unikaj nadawania spotów podczas programów naszpikowanych seksem. Okazuje się bowiem, że przy takim kontekście ludzie dużo rzadziej potrafią sobie przypomnieć, co było reklamowane, niż przy programie neutralnym.


Drapacz chmur przekształcony w czapkę niewidkę

12 września 2013, 14:02

Już wkrótce na obrzeżach Seulu (w pobliżu lotniska!) rozpocznie się budowa pierwszego na świecie niewidzialnego, a właściwie znikającego wieżowca. Na fasadzie 450-m Tower Infinity zostaną umieszczone nowoczesne kamery i diody LED, dzięki czemu z przodu drapacza chmur będą wyświetlane widoki z tła.


Inteligentny billboard

10 maja 2007, 08:31

Naukowcy z Queen's University w Ontario opracowali kamerę, która potrafi śledzić ruchy gałek ocznych nawet z odległości 10 metrów. Można ją wykorzystać chociażby w inteligentnych billboardach, zdolnych do przyciągania uwagi przechodniów.


Reklamowa archeologia przystankowa

3 lutego 2014, 13:48

Aby wypromować najnowszą wystawę, Muzeum Sztuki Współczesnej z Chicago uciekło się do nietypowej reklamy-zdrapki. Stojący na przystanku autobusowym ludzie mogą ścierać wierzchnią warstwę billboardu.


Dywan z podtekstem

11 sierpnia 2008, 08:26

Dywany mogą mieć różne kształty i wzory, coraz częściej zaczynają być też wykorzystywane jako narzędzie komunikacji czy powierzchnia reklamowa. Mając to na uwadze, zespół meksykańskich projektantów NEL stworzył dywan nawiązujący do problemu globalnego ocieplenia.


Plakaty ładujące telefony zachęcają do oddawania krwi

15 maja 2014, 12:21

Agencja reklamowa Publicis Sao Paulo i Fundação Pró-Sangue stworzyły plakaty z kablem do ładowania komórek, które zachęcają do oddawania krwi.


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy